26/9/13

Què importa?

M'has dut un regal?
El millor que he trobat.
I on és?
Pertot.
No el veig.
Perquè primer l'has de sentir.
És música?
Vull dir sentir de notar.
Segur que és roba.
Abrigar abriga.
Un abric?
No.
Un altre pijama?
No.
Un parell de calcetins, doncs?
No.
No seran calçotets, oi?, perquè fa temps que et vaig dir que ja no calia que me'ls compressis tu.
No.
I què és?
El meu temps, dedicació i atenció. Els jocs, contes i cançons. Tot el que et pugui ensenyar, com ara a diferenciar el Bé del Mal, i fer el possible perquè quan hagis de triar no et traeixis si no és per evitar un mal pitjor, perquè obris bé i facis bondat. Les meus oïdes disposades a escoltar-te sempre que ho necessitis, els consells fruit de l'avantatge en l'experiència, les carícies, abraçades i petons que tot ho curen. El meu amor incondicional.

Sergi Espanya Verger






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada